1. Haberler
  2. Genel
  3. Yalıhüyük’te 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlandı

Yalıhüyük’te 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlandı

featured

Yalıhüyük’te 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramının 101.yıl dönümü nedeniyle anıta çelenk konuldu.

Hükümet Konağı önündeki tören Pandemi nedeniyle kısıtlı tutuldu.

Programa İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili Mehmet Kandırmaz, İlçe Jandarma Komutanı Servet Urhan,İlçe Emniyet Amiri Ömer Sevsarı,Yazı İşleri Müdürü Ahmet İhsan Kaya,Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mustafa Metli,Okul Müdürleri,Öğretmenler  ve bazı kamu çalışanları katıldı.

Atatürk Anıtı’na İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün çelenk sunumunun ardından Türk bayrağı göndere çekilerek İstiklal Marşı okundu.

Yalıhüyük’te 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlandı
Giriş Yap

Yalıhüyük.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!