1. Haberler
  2. Gündem
  3. Bölge Haberleri
  4. SEYDİŞEHİR DE DEĞİRMENCİ CAMİ TÖRENLE İBADETE AÇILDI

SEYDİŞEHİR DE DEĞİRMENCİ CAMİ TÖRENLE İBADETE AÇILDI

featured
0
Paylaş

Seydişehir’in eski camilerinden olan Değirmenci caminin restoresi tamamlanarak yeniden ibadete açıldı.
Caminin açılışına Seydişehir Kaymakam Regaip Ahmet Özyiğit, Yalıhüyük Kaymakamı Ali Polat, Belediye başkanı Mehmet Tutal, Ak Parti eski Milletvekili Harun Tüfekçi, ilçe Emniyet müdürü Erkan Aydoğan, ilçe Milli Eğitim müdürü Tahir Kibar, Ak Parti ilçe başkanı Mustafa Konurer ve vatandaşlar katıldı.
1966 yılında bakımı yapılan Değirmenci Mahallesi cami vakıflar tarafından 7 aydır restoresi yapılmaktaydı.
Seydişehir Müftüsü Kemal Demirel’in yaptığı dua ile açılışı yapılan camide Cuma namazını Müftü Demirel kıldırdı

SEYDİŞEHİR DE DEĞİRMENCİ CAMİ TÖRENLE İBADETE AÇILDI
+ -
Giriş Yap

Yalıhüyük.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!