1. Haberler
  2. Gündem
  3. Açık çay bahçesi sezonu açtı

Açık çay bahçesi sezonu açtı

Yalıhüyük Cumhuriyet Meydanı’nda bulunan park sezona merhaba dedi...

Yalıhüyük Cumhuriyet Meydanı’nda bulunan park sezona merhaba dedi…

 

Yaz ayının gelmesi ile birlikte sezonluk olarak açılan Atatürk Dinlenme Parkı müşterilerini bekliyor.

 

Açık hava çay bahçesi olarak kullanılan park, Yalıhüyüklü vatandaşların serinlemek şehir merkezinde tek dinlence yeri olarak göze çarpıyor.

 

 

Açık hava park işletmecisi Ahmet Demir verdiği bilgilerde: “Yeni sezona  yazın gelişi ile birlikte merhaba dedik. Yaklaşık 300 metre kare alanda  Şehir merkezinde kurulu olan çay bahçemizde ve içinde bulunan havuzu ile serin ve ferah bir dinlence yeridir.Her türlü meşrubat türleri ile hizmet veriyoruz”dedi.Yaz ayının gelmesi ile hareketlenmesi beklenen park Yalıhüyük dışında yaşayan ve ilçeye tatil için gelecek Yalıhüyüklüler’i dört gözle bekliyor.

 

Haber: Fatih Atalay

Açık çay bahçesi sezonu açtı
Giriş Yap

Yalıhüyük.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!