1. Haberler
  2. Gündem
  3. Eğitim Haberleri
  4. BAŞKAN KOÇER ÖĞRETMENLERE GÜL TAKDİM ETTİ

BAŞKAN KOÇER ÖĞRETMENLERE GÜL TAKDİM ETTİ

featured
0
Paylaş

24 Kasım Öğretmenler günü dolayısı ile Belediye Başkanı Hasan Koçer İlçe Milli Eğitim Müdürü Nizamettin Doğan ve İlçede görev yapan tüm öğretmenleri ziyaret ederek günün anısına gül takdim etti.
Başkan Koçer 24 Kasım öğretmenler günü dolayısı ile yapığı açıklamada; ’Türkiye güçlü ve müreffeh bir ülke yolunda hızlı ve emin adımlarla yürürken, en büyük umudumuz bugün okul sıralarında oturan çocuklarımız, gençlerimiz ve onları şekillendiren öğretmenlerimizdir.
İlçemizde görev yapan ve tüm öğretmenlerimizin 24 Kasım öğretmenler gününü kutluyor başarılar diliyorum. ’dedi.

BAŞKAN KOÇER ÖĞRETMENLERE GÜL TAKDİM ETTİ
+ -
Giriş Yap

Yalıhüyük.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!