1. Haberler
  2. Gündem
  3. Eğitim Haberleri
  4. KURSİYERLER SERTİFİKALARINI KAYMAKAM GÜVEN’DEN ALDI

KURSİYERLER SERTİFİKALARINI KAYMAKAM GÜVEN’DEN ALDI

featured

Yalıhüyük’de okuma seferberliği kapsamında Halk Eğitim Merkezi’nde öğrenim gören nineler, 160 saatlik okuma yazma kursunu bitirerek sertifikalarını aldı.

Halk Eğitim Merkezi önünde düzenlenen programla kursiyerlere sertifikalarını İlçe Kaymakamı Yakup Güven verdi.

Okumanın yaşının olmadığına vurgu yapan Kaymakam Güven: “Özellikle annelerimizin okuma yazma bilmesi çok önemli. Çünkü çocuklarımızın ilk eğitimi annelerden alıyor. Kursu başarı ile bitiren teyzelerimizi tebrik ediyorum.” dedi.

Törene İlçe Kaymakamı Yakup Güven, Milli Eğitim Müdürü Nizamettin Doğan, daire amirleri, öğretmenler ve kursiyerler katıldı. Program sonunda çeşitli ikramlar yapıldı.

KURSİYERLER SERTİFİKALARINI KAYMAKAM GÜVEN’DEN ALDI
Giriş Yap

Yalıhüyük.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!