1. Haberler
  2. Genel
  3. Yalıhüyük Belediyesi yabani hayvanlara yiyecek götürdü

Yalıhüyük Belediyesi yabani hayvanlara yiyecek götürdü

featured
0
Paylaş

Yalıhüyük İlçesinin Gölcük yaylasında bulunan hayvanlara, belediye ekipleri yiyecek götürdü.

Kış nedeniyle Gölcük yaylasında yaşayanların ilçeye dönmesi ile boşalan Gölcük’te köpekler, bekçilik yapıyor. Yalıhüyük Belediyesi her yıl kış aylarında bu sahipsiz kalmış köpekleri ve yabani hayvanları korumak için yiyecek götürdü.

Belediye Başkanı Hasan Koçer, Gölcük yaylasında bulunan, adeta bekçilik görevi yapan sahipsiz köpeklere düzenli olarak yiyecek bıraktıklarını belirterek, ” Yabani hayvanları korumak için de yiyecek götürüyoruz. Yolu gölcük yaylasından geçenlere de çağrıda bulunuyoruz. Buradaki hayvanlara yiyecek bıraksınlar.” ifadelerine yer verdi.

Yalıhüyük Belediyesi yabani hayvanlara yiyecek götürdü
+ -
Giriş Yap

Yalıhüyük.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!