1. Haberler
  2. Genel
  3. 12 Mart İstiklal Marşının Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy’u anma programı düzenlendi

12 Mart İstiklal Marşının Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy’u anma programı düzenlendi

featured

12 Mart İstiklal Marşının Kabulü ‘nü kutlamak ve İstiklal Şairimiz Mehmet Akif Ersoy’u anmak için Yalıhüyük Anadolu Lisesi’nde program düzenlendi.

Belediye Başkanı Hasan Koçer’in de katıldığı programda Kahramanmaraş Depreminde hayatını kaybeden vatandaşlarımız da unutulmadı.

Program şehitlerimiz ve depremde hayatını kaybedenlerin anısına saygı duruşu, akebinde İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Günün anlam ve önemine ilişkin konuşmayı Yalıhüyük Anadolu Lisesi Müdürü Mehmet Kandırmaz yaptı. Öğrencilerin Mehmet Akif’ten şiirler okuduğu program, Yalıhüyük Anadolu Lisesi Müzik Öğretmeni Muhammet Salih Yılmaz’ın öğrencilerle birlikte hazırlamış olduğu oratoryo ile sona erdi.

 

12 Mart İstiklal Marşının Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy’u anma programı düzenlendi
Giriş Yap

Yalıhüyük.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!