1. Haberler
  2. Gündem
  3. Bölge Haberleri
  4. Yalıhüyük’te uyuşturucuyla mücadele konferansı verildi

Yalıhüyük’te uyuşturucuyla mücadele konferansı verildi

featured
0
Paylaş

Yalıhüyük’te uyuşturucu bağımlılığıyla mücadele, uyuşturucunun zararları konulu konferansı yapıldı.

Seydişehir İlçe Emniyet Müdürlüğü Narkotik büro amirliği görevlilerince Yalıhüyük Anadolu Lisesi salonunda uyuşturucu maddelerin sınıflandırılması nitelikleri ve zararları konusunda bilgi verdi.

Uyuşturucunun zararları ve korunma yöntemlerini içeren kısa film gösterimi ve istatistiklerle uyuşturucuyla mücadele anlatıldı.

Programa İlçe Emniyet amiri Yusuf İbili, İlçe Milli Eğitim müdürü Kadir Genç, okul müdürleri, daire amirleri, Öğretmen öğrenci ve öğrenci velileri katıldı.

Yalıhüyük’te uyuşturucuyla mücadele konferansı verildi
+ -
Giriş Yap

Yalıhüyük.com ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!